Ervaringen en reviews

Reviews zijn waardevol als waardering van het complete traject van opdracht tot levering. Ook in het geval van extra service, nalevering of garantie. Want juist dan telt uw ervaring het meest! Een review vragen we helemaal aan het eind van een opdracht, als de bestelling goed en wel is aangekomen.

Een tussentijdse review geven, nog voordat het hele proces is doorlopen, geeft een minder goed beeld voor anderen. Eventuele klachten, manco's of garantie lossen we graag eerst helemaal op, om daarna alsnog uw eindoordeel te vernemen. Alleen zo geeft een review het beste weer wat een klant van ons mag verwachten.

 

Wilt u weten hoe goed we ons werk doen? Wij ook!

Ervaringen lezen is leuk en geeft een goed beeld van een bedrijf. Maar ook op Instagram krijgt u een actueel beeld van ons bedrijf. En omdat we helemaal niets te verbergen hebben werken we met een open keuken. Vanuit de showroom kijkt u zo de werkplaats in. Veilig, overzichtelijk en modern, vol gemotiveerde vakmensen. 

We vinden het leuk om van u te horen. Daarom kunt u iedere medewerker persoonlijk bereiken. Met een compliment of een aanwijzing. Zo leren we elke dag van elkaar.

Een dringend probleem oplossen

Een dringend probleem met uw bestelling of levering vraagt niet om een review maar is een kans voor onze klantenservice om zich te bewijzen. We doen er alles aan om een oplossing voor te dragen die staat in verhouding tot het ongemak, de urgentie of eventuele schade.

Bij problemen hebben we meer nodig dan een review: Documenteer de klacht, bepaal de termijn waarop we het mogen oplossen en zorg dat uw contactgegevens actueel zijn. Foto's en uw ordernummer helpen het probleem sneller op te lossen. 

Houtmerk kan niet zonder uw feedback. We nemen iedere ervaring, compliment of klacht mee in onze evaluaties om de hele keten te kunnen optimaliseren.  

Bel met vragen over uw levering

Er gaat iets niet goed, of u heeft een dringende vraag? De snelste weg naar uw antwoord is telefonisch contact opnemen

The Feedback Company

Onze reviews worden onafhankelijk geregistreerd door The Feedback Company. Alleen gecertificeerde bedrijven dragen bij aan het objectieve ranking-systeem van Google. 

Webshop Keurmerk Houtmerk maatwerk en designmeubels in Breda

Webshop Keurmerk Houtmerk

Geschillencommissie, Algemene Voorwaarden en retour- of herroepingsrecht. Houtmerk staat in nauw contact met de consumentenbond en Stichting Webshop Keurmerk. 

De impact van uw review

Een lovende recensie, het is de kroon op ons werk. Maar iedere review, goed of slecht, wordt gedeeld met het hele team. Wie heeft er zo goed zijn best gedaan of juist een steek laten vallen? Hoe gaan we dit oplossen, of hoe laten we onze dankbaarheid merken? Iedere maandag bespreken we ingekomen complimenten, maar ook wat er is misgegaan bij ons, onze leveranciers of de logistieke partners.

Echte reviews, een eerlijk hulpmiddel

Zoekmachines zijn gek op reviews en werken alleen met gecertificeerde partners. De sterren in bijv. Google worden, enigzins vertraagd, bijgewerkt met gegevens van onder andere The Feedback Company, TrustPilot of Ekomi. Een anonieme review geven heeft om begrijpelijke redenen geen effect op de waardering van een bedrijf. Dit zou manipulatie in de hand werken, waardoor het hulpmiddel aan kracht verliest.

Betrouwbaar in kwaliteit

Onze producten als perfecte basis

Met prachtige designproducten en ons gemotiveerde team wordt ook u een tevreden klant. Wedden?

Houtmerk, een echt merk!

Houtmerk is meer dan een pakkende naam, het is een officieel geregistreerd merk. Wie online zaken doet kan zich geen missers of reputatieschade veroorloven. Om onze zorgvuldig opgebouwde dienstverlening te beschermen en te waarborgen zijn onze diensten en producten beschermd. Wij investeren doorlopend in een compleet en kwalitatief aanbod. Alle producten op deze pagina's worden met zorg en toewijding geselecteerd en geproduceerd. Dat maakt een merk nu en in de toekomst sterk!